förlåtförlåtförlåt

ja, förlåt för jag inte har bloggat så bra på senaste tiden. men jag har inte orkat eller känt någon blogglust. men det ska det bli ändringar på! 
det säger jag hela tiden och så händer det inget, men jag ska verkligen försöka.
 
vakande imorse vid 10 & fixa mig, vid 1 så åkte jag och min amigo lina in till stan. köpte en jeans jacka som jag verkligen älskar och trivs i, köpte också trosor från gina som jag verkligen tycker alla borde köpa, det är dom mest underbara och sköna trosor som finns! det är helt sjukt.
även fast jag har jätte många så köper jag bara fler och fler bara för att lixom.
 hahah aja, imorgon förmidda ska jag till aktiv med lina och träna. senare på dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra, sånt som märks helt enkelt.
och som sagt, ska förbättra mig med bloggandet. höööööööörsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0