grattis älskade du♥

Idag är de så att min otroligt fina vän alida fyller år, bara för att hon nu fyller år ska jag skriva lite om henne.
 
Haha, ja vart ska man börja..
Vi har känt varandra sen dagis, och ja sen dess har vi varit bästa vänner, du har alltid varit min bästa vän och kommer såklart alltid va det. Förstår faktist inte hur du har orkat med att stått ut med mig, för varje gång vi kollar på  domdär gamla filmerna och jag ser hur ego och dryg jag är.. så är de väl ett under att du fortfarnde är min vän. haha nej men.. :)
Vi har så himla många underbara minnen tillsammans, varje gång vi åkt på sommrarna och badat i axsjön, varje gång du tvingat mig att vi ska gå ut och gå eller springa.... hahaha, varje år då vi åkt till grönalund tillsammans, osv.
Utan dig min vän, skulle jag ej va hel, hohooh nu är ja lite djup!
Nej men jag skulle verkligen inte klara mig utan dig, vi har verkligen alltid roligt tillsammans och du finns alltid där för mig och jag finns såklart alltid där för dig med.
Älskar dig och hoppas denhär dagen kommer bli en helt underbar dag, för de är ju din dag!
Dock har jag ingen present o ge dig... hahaha men de får du vart efter! ;*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0