day 4

Idag ska jag skriva om det fjärde ämnet, ska alltså skriva om min fritid.
På min fritid speneras mestadels med mina vänner eller är hos molltas (en häst) annars så är är ag väl bara hemma och tar det lungt. Dagarna går ju mest åt att vara i skolan till 3 varje dag förutom på helgerna.
Och på sommrarna brukar jag åka longboard då och då.. dock blev det inte av så mycket förra sommarn,  men får se till att det blir mer åkande denhär sommaren!
Och på vintern burkar jag åka skidor, mest blir det väl slalomskidor om man åker upp till nått ställe där det finns en massa snö o skidbackar, annars händer det väl att nån enstaka gång att man går ut på gärdet och åker längdskidor. 
Och såklart, vilken årstid det än är så fotar jag!
Kommer lite bilder som jag själv har tagit och som jag är riktigt nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0