;);)

Min dag kommer bestå av ridande på moltas kl tre tillsammans med anna och ut i terrängbanan antar jag, sen hem och plugga och efter det ut och springa med alida och efter det yttligare lite pluggande om jag orkar o efter de åka t Emma och sova där, trior jag. :)

Var i stan igår med, och på samma bus åkte lina, hanna, ida, julia, wendela och lollo så det var väldigt trevligt med lite sällskap eftersom jag skulle egenligen åkt in själv. Men iaf, inne i stan skulle jag träffa Hillevi som jag inte träffat sen i sommras. Vi träffades på samma hotell i turkiet förra året och håller kontakt o pratar då och då såå de är kul.

Köpte ett par tränings tight/byxor elelr vafan det heter och en t-shöört + en bh fast måste byta den för jag råkade ta fel storlek, såklart.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0