Första ämnet om MIG

Ae men jag heter linn fast blir väl mer ingenkänd eller hur man ska säga för mitt hår och då fått ''smeknamnet'' krullet haha, är 14 år och kommer från Finspång men är född i Norrköping. Bor i Falla i Finspång. Bor i ett rött litet hus tillsammans med min mamma och lite djur.
Jag är väl en ganska glad person.. om det inte har hänt nått speciellt ;o
Har många vänner, som stöttar mig hela tiden, men det ska jag skriva mer om nån annan dag.
Och jag älskar min egna humor och mitt hår, skulle aldrig kunna leva utan mitt krull. :')
Finns väl inte mke mer o säga.. kommer väl mer om mig sen när jag skriver om dom andra pungterna haha..;d
här är en frään bild på miggggg, heh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0