Mål inför 2013

♥ börja träna mer!
Få bort fläsket vid magen och få sån mage och kropp jag egenligen vill ha! 
Och jaja, alla är fina som dom är men aeee jag vill då fan inte se ut såhär.
Om jag inte gör de kommer det säkert sluta såhär |    
                                                                            v

♥ Tänka på vad jag äter
 
inte gå och små äta, ska börja äta enligt tallriksmodellen och äta mer nyttiga saker!
 
♥Fokusera både på min fritid och skolan
fixa bra betyg och göra nått sorts shema eller nått så jag hinner med allt.
 
♥Spara pengar till en språkresa
så jag ska alltså försöka spara ihop ca 20 tusen på ett år!
Skulle va så underbart o få åka på de med min underbara vän Lina i ca 2-3 veckor till USA, ae ska spara så inihelvete!


♥Fotografera mera på vardagen.
ta mer insiativ och gå ut och fotta i naturen, och inte säga ''aeee jag orkar inte''. Ska minst ut en gång i veckan, haha får väl se hur länge de håller..
 
♥Komma på mer intresanta saker att blogga om
för att denhär bloggen tycker inte jag är ett dugg intresant, så skriv gärna vad jag kan förbättra eller skriva om.

♥Skaffa ett sommarjobb till sommnarlove
Om jag nu får ett sommarjobb så ska jag jobba så mycket som jag kan, för att få in mer pengar till sparandet till språkresan.

♥Sluta ta åt mig och inte ge upp så lätt
ska försöka bli bättre på att inte ta åt mig utav allt skitsnack, bara o bita ihop! 

 
 

Kommentarer
Postat av: eminaalmedina

Hej :)
Du har en skit bra blogg :)
Var gärna med på vår "veckans blogg"! komentera "jag är med" så många gånger du kan så kanske du är vinnaren för veckans blogg :)
Det skulle vara jätte snällt ifall du gjorde det
år blogg heter : www.eminaalmedina.devote.se
Puss&Kram ♥

Svar: haha okej! :)
linn liljeros

2013-01-07 @ 20:52:19
URL: http://eminaalmedina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0