emelie♥

Dig har jag inte riktigt känt ända sen dagis, men vi börja samtidigt på viggestopsskolan. Vi leka lite häst och mamma pappa barn med alla andra barn som gick där. Men vi började va med varnadra lite mer eller lite tidigare, vi båda var nog ganska ego av oss.. hahaha kommer ihåg att när vi var hos dig i torstop hos din pappa så var jag jätte rädd för om jag fick ha ost på min macka eller skinka så jag åt nästan alltid det som du bara tog fram utan att fråga emot så jag åt och va tyst. hahaha
Och sen när vi lekte med barbie här hos mig, och att jag skulle ha alla bra saker alla snygga barbies och när jag hade tagit allt som var ''bäst'' fick du de som var över. haha aee tycker synd om alla mina vänner som känt mig sen jag var liten, jag ville ha de som jag ville. :]
nä men, vi har alltid vart bästavänner.
Vi tappade nog kontakten lite i 7an tror jag.. då jag var konstig o aeeee vettifan.
Nu i efterhand fattar jag fan inte va jag höll på med, så förlåt min underbara vän.♥
Dig kan jag också prata om med det mesta eller ja allt antar jag :o
Du är sån helt underbar vän som alltid har stannat kvar, fast jag har varit konstig och betett mig fel.
Och jag hoppas att vi kommer va vänner livet ut, för en sån vän som dig behöver man verkligen. 
Älskar dig masssooo gummaaaaannn :***
ae men har ingen aning om vad jag ska skriva mer, finns nog massor mer att skriva om bara att jag inte kommer på det just nu. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, lämnar dig aldrig oavsett vad, älskar dig massor vännen<3

Svar: <3<3
linn liljeros

2013-03-05 @ 16:43:00
Postat av: Anonym jävel

Aww, kommer alltid finnas för dig oavsett vad, älskar dig massor bästavän<3
dat bild azz

Svar: haha <3snygg azzz
linn liljeros

2013-03-05 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0