...

var nyss och red i risinge, gick super bra. Var ett tag sen jag red, eller några veckor då..det känns mycket längre än vad det egentligen är. 
har slutat rida på Moltas, nordsvensken som står ungefär där jag bor för att dom som äger den slutade höra av sig/svara efter en vecka och inte svarat när jag har ringt osv, så jag gick upp till stallet och skrev på en tavla som finns där att hon skulle höra av sig. när hon väl gjorde de så skrev hon att moltas då hade vart upptagen och det är en annan tjej som rider på honom, att hon kanske skulle bli fodervärd på honom osv.
aeee då sket jag i de och struntar ifall hon vill ha tillbaka mig senare, fan laaaackkk påna. 
om hon hade sagt till innan att det är en annan som ska bli fodervärd på honom hade ju jag accepterat de men nu när hon inte säger nått och jag går och väntar på svar från henne så blir jag så otroligt iriterad o arg. wsdfrgyhjysdad aja nu ska jag gå och dusha sen träffa alida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0