lina♥

Första gången vi träffades var väl på finbo, fimbo vettifan hur de stavas, men det är inget jag minns bara att jag vet att vi gick på samma dagis men inte samma avdelning. Antar att man iaf hade sätt varandra då.. :o
När vi sedan efter dagis skulle börja skolan eller sexårs så gick vi på viggestorpskolan, jag tyckte alla va läskiga speciellt du. Nae jag kommer inte ihåg nått från de heller bara att man lekte häst och mamma pappa barn i skogen tillsammans på rasterna. 
Vi har väl varit kompisar hela tiden, bara att vi inte vart med varnadra förns i 3an eller 4an kanske, har som sagt ingen aning för jag har sånt dåligt minne, hah.
Om man räknar alla år vi vart kompisar så är det i 8 fukking år (räknar från sexårs, för jag vet inte hur gammal man är när man går på dagis.)
8 helt underbara år, som både gått upp och ner.
Har ingen jävla aning om vad jag skulle göra utan dig min äckligt jobbiga bästavän. :*
Alla dagar i skolan blir så otroligt roliga med dig, ibland har vi väl dagar som alla andra och är sura på varandra eler bara iriterade. 
Vi behöver inte prata om saker som hänt direkt med varandra, det kommer fram iaf. 
Älskar att va hemma dig ,för alltså där kan jag gå runt som det vore hemma nästan. Gå och kolla i skafferiet och kylskåpet om det finns nått gott att äta.. det är så det ska va!
En dag utan dig bby och jag skulle dö, älskar dig runt jorden ut i rymden, till pluto och runt mars och runt jupiter och runt alla andra planeter sen till solen och tillbaka, upp i himlen och sen rakt ner till jorden igen. Så mycket tycker jag om dig. Du är mitt allt, du och jag mot välrden bäjb:*
Och om din pappa läser dehär så måste jag säga att din pappa är så otroligt grym, hanns mat är såååå goood och hanns humor är den bästa. :]
 
 
 

Kommentarer
Postat av: din mamma

aaaaaawwwwww bummsan!
älskar dig till kylskåpet och tillbaka, 12346513 gånger ♥

Svar: HIHIHIHIHIHI <3333
linn liljeros

2013-03-05 @ 16:17:34
URL: http://xn--linarbst-3zac.blogg.hej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0