MINA FAVORITER...

1. Mina favoritlåtar
2. Mina favoritfilmer
3. Mina favoritdrycker
4. Mina favoritårstider
5. Mina favoritartister/band
6. Mina favoritskådespelare/skådespelerskor
7.  Mina favoritbilder bland mina egenfotade
8 .Mina favoritparfym
9. Mina favoritställen
10.Mina favorit hårprodukter
11.Mina favoritsaker
12. Min favoritkamera
13. Mina favoritaffärer
14. Mina favoritfotograferingar, bilder som andra tagit
15. Mina favorittv-serier
16. Mina favoritklädesplagg
17. Mina favoritbilder bland mina egenfotade
18.Mina favoritkameror 
 
ska alltså skriva 18 favoritsaker, vet inte riktigt om det kommer komma en favorit sak varje dag men sånt som märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0