stan med lina

Kom hem för inte så länge sen, har ju varit i stan med lina. Dock så har jag haft världens humörsvägningar.. 
Skulle lämna tillbaka ett par drdenim som jag har köpt på carlings, jag provade dom inte innan jag köpte dom för det var samma stolek som jag alltid brukar ta, men naaaeee dom kändes som dom vore i XL, och såklart hade jag tagit bort lapparna så jag fick ju inte lämna tillbaka dom. Jag blev så arg på hon som sa att jag inte fick de, hade lust o typ döda henne nae men åhhhh. 
Sånna männikor som inte kan ha lite medkänsla och va lite snälla kan ba stickaaaaa långt bort. usch.
Köpte lite grejer, det som är på bilden och ett par till byxor som är i exakt samma stolek som dom jag skulle lämna tillbaka men domhär sitter superbra! 
parfymen luktar så otrooooligt gottttt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0