woohoo

  • i förrförr går var jag ute och sprang
  • i förr går gick jag till viggestorp och tillbaka
  • igår gick jag runt hela torstorp/torstorp runt
  • idag har vi haft en rejält jobbig idrottslektion
  • ikväll ska jag kanske ut och springa ifall jag orkar eller har tid
  • imorgon ska vi ha ett likadan idrottslektion som vi hade idag.
  • Efter allt dehär på torsdag så ska jag till aktiv och få mina lilla ''rundtur'' bland alla maskiner ,haha. 
 känner mig så jävla duktig, aldrig tränat såhär mke i sträck. Verkligen gjort nått varje dag, känner mig starkare  och mår så himla mycket bättre efter allt dehär. 
varför har jag inte börja träna tidigare i mitt liv för! :o
men nu ska jag plugga lite engelska- och spanska glosor, hööööörss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0